[lk] Webmail
Hose
2006-11-07 21:37:23 UTC
Szia!
Melyik webmailt szoktátok használni?
Nézelődtem de amelyik jól néz ki zömmmel fizetős vagy demo, ami ingyenes
meg elég fapados:-/
Szerintem az OpenWebmail (www.openwebmail.org) elég jól hsználható és
igényes kinézetű.
Van hozzá Maildir patch is.

Sokan használják még a SquirrelMail-t is (www.squirrelmail.org), de
szerintem alapban eléggé
gagyi kinézetű...

Hose

Jórász Csaba
2006-11-07 21:29:13 UTC
Nekem a squirrelmail bevált
Sziasztok!
Melyik webmailt szoktátok használni?
Nézelődtem de amelyik jól néz ki zömmmel fizetős vagy demo, ami ingyenes
meg elég fapados:-/
Ajánljatok légyszi egy középutat:)
Előre is köszönöm!
Üdv, Proci
Erdősi Péter
2006-11-07 22:20:45 UTC
Hali!
Imaphoz SquirrelMail -t használok
Pop3 hoz Uebimiau-t
Mind2 ingyenes, googleba rákeresel és meg is találod ;) Uebimiau szépen
skinelhető is (és magyar), SQMnek csak color schema-i vannak...
Nekem mind2 bevállt, használom őket élesben... (openwebmailnak van pár
buktatója, konfigurálhatósága kicsit nehezebb, ill cgi -s tény hogy
ezért 1 profi leveleztő kapunk!)

FaZy
2006-11-08 07:56:23 UTC
Melyik webmailt szoktátok használni?
Nézelődtem de amelyik jól néz ki zömmmel fizetős vagy demo, ami
ingyenes meg elég fapados:-/
Próbáld meg a roundcube webmail-t. Színes-szagos-ajaxos, viszonylag
gyors és stabil. Nekem több szerveren szaladgál elég jól.

Halász Attila
2006-11-09 06:33:50 UTC
Post by A
[...]
Nem ismertem, de tegnap tesztre feltettem, szép tetszik, egyszerű és gyors.
Usereknek kiváló lehet. Magyarul tud. Ami (nekem) hiányzik: kontaklista
importja (bár LDAP-ból meg tud olvasni, pluszpont), helyesírás ellenőrzés
magyar nincsen benne. Ahhoz képest hogy 0.1 beta, ígéretesnek tűnik.
--
Nuanda
"A tudás olyan torlasz,amely akadályozza a megismerést."
Intelprocessor85
2006-11-22 20:30:15 UTC
Sziasztok!
Post by Halász Attila
Post by A
[...]
Nos, kipróbáltam szinte vmennyit az elhangzottak közül. Míg nem
megtetszett ez a roundcube. Nagyon kellemes, letisztult külseje és
problémamentes beállitása miatt döntöttem e mellett. Talán egy jelszó
változtató részt el tudnék benne képzelni, de azt majd idővel manuálisan
behegesztjük.
Azt látom, hogy cachel rendesen mysqlbe. De egy idő után vajon törli
őket? Teszteléskor felvettem pár usert akit töröltem vagy beállitásait
módósitottam és bent maradt a cache táblában a régi adat & új is.
Nem eget rendegető, csak kiváncsiskodás:)

Köszönöm még1x a sok topicbeli leveleket.

Üdv, Proci

ui. hordebe nekem is bele törött a bicskám (error error hátán:)

Ámon Tamás
2006-11-22 20:37:47 UTC
Sziasztok!
Post by Halász Attila
Post by A
[...]
Csak egy kerdes, ha mar igy kiprobaltad. A SquirrelMail-el mi volt a
baj? Ahhoz pld nem kell mysql, e srengeteg plugin van hozza. Igaz, ezt a
roundcube-ot nem ismerem...
--
Ámon Tamás
http://linkfelho.amon.hu

Proci
2006-11-22 21:01:24 UTC
Hello!
Post by Ámon Tamás
Csak egy kerdes, ha mar igy kiprobaltad. A SquirrelMail-el mi volt a
baj? Ahhoz pld nem kell mysql, e srengeteg plugin van hozza. Igaz, ezt a
roundcube-ot nem ismerem...
Nem saját használatra lesz. Igyekeztem az egységsugarú wines userek
igényét keresni. Nekem kicsit fapadosnak tünt (bár levelező célra
megfelelő), azonban ha lesz időm megnézem azokat a plugineket, mit lehet
belőle kihozni. Sajnos ezek most nem fértek volna az időmbe.

A roundcube-t megnézheted élőben a http://www.roundcube.net/?p=demo oldalon.

Üdv, Proci
Ámon Tamás
2006-11-22 21:28:21 UTC
Post by Proci
Hello!
Post by Ámon Tamás
[...]
A demo alapjan egy jo kis ajax-os jateknak tunik. Olyan
parasztvakitonak, de azert tetszik. Meg kellene nezni a plugin-eket, meg
egyebeket. De valoszinuleg valami ilyesmi a jovo. Vagy a jelen.
--
Ámon Tamás
http://linkfelho.amon.hu

Adam PAPAI
2006-11-08 08:04:30 UTC
Sziasztok!
Melyik webmailt szoktátok használni?
Nézelődtem de amelyik jól néz ki zömmmel fizetős vagy demo, ami ingyenes
meg elég fapados:-/
Ajánljatok légyszi egy középutat:)
squirrelmail imho egesz jo.
--
Adam PAPAI
D i g i t a l Influence

Hose
2006-11-08 09:01:10 UTC
Sziasztok!
Post by Adam PAPAI
squirrelmail imho egesz jo.
(OFF on) Nem akarok vitát nyitni, de miért ajánljátok a squirrelmailt, mikor
az úgy gagyi ahogy van. Nincs hozzá normális skin (csak fizetős) (OFF off)

Hose

mr.white
2006-11-08 09:40:15 UTC
(OFF on) Nem akarok vit=E1t nyitni, de mi=E9rt aj=E1nlj=E1tok a squirrelm=
ailt, mikor
az =FAgy gagyi ahogy van. Nincs hozz=E1 norm=E1lis skin (csak fizet=F5s) =
(OFF off)

akinek ez szamit, az ne hasznalja. nekunk ez egyaltalan nem fontos...
nalunk ez mukodik es egyszeru, atlathato, megbizhato, gyors. nekem ez=20
szamit. ha a kerdezonek is, akkor igen, batran ajanlom.

horde/imp-et probaltuk korabban, az remalom volt.

cs:A
Szökôcs Zorán # AXESNET #
2006-11-08 09:48:13 UTC
Post by mr.white
[...]
Csatlakozom, SQM szerintem amit egy webmailnek tudnia kell azt tudja.
Horde : szep csak szomoru behalt 2-3 het utan

OFF ha igazan rondat akarsz latni akkor sqwebmail de viszont ez is
tokeletesen mukodik OFF

Udv,
Zoran

Hose
2006-11-08 16:57:04 UTC
Post by mr.white
horde/imp-et probaltuk korabban, az remalom volt.
Az tényleg egy borzalom. Én azért még mindig az openwebmail-t ajánlom.
Szép, igényes, egyszerű, gyors! :-)

Hose

Nemeth Gyorgy
2006-11-12 11:57:04 UTC
Post by mr.white
[...]
Ízlések, pofonok, tapasztalatok :) Nekem pont a fordítottja jött be.
Először squirrelmaillel próbálkoztam, megfelelő is volt, csak akkor
kezdődtek a problémák, amikor a kliensek IE-vel jöttek, eszméletlen nagy
válaszidőket produkált a rendszer, sokszor timeout lett belőle. Nem
találtam semmi értelmeset, ami helyrehozta volna. Aztán mély levegő,
squirrelmailt leszedtem, imp3 fel, azóta minden webmailes rendszeremen
ez fut, nem szokott probléma lenni (courier-imap van alatta amúgy). Tény
a squirrelmaillel ezek a tapasztalatok évekkel ezelőtt voltak, azóta nem
próbáltam, mert nem volt szükségem rá.

Lehet, hogy a mostani verziók mellett az én problémám már elő se jön.
--
--- Friczy ---
'Death is not a bug, it's a feature'
Marton Ferenc
2006-11-08 09:10:16 UTC
Post by Hose
Szerintem az OpenWebmail (www.openwebmail.org) elég jól hsználható és
igényes kinézetű.
Van hozzá Maildir patch is.
Sajat tapasztalatbol mondom, hogy nagyon jo, abszolut csak ajanlhatom.
Tud magyarul is, es megbizhato, birja a terhelest is, nagy mennyisegu
mappakat is gyorsan kezel.
Jol archivalhato es abbol jol visszaallithato, ha szerver crash tortenik.

udv,
mfer
TwoMan
2006-11-08 09:19:09 UTC
Szia
Melyik webmailt szoktátok használni?
Nézelődtem de amelyik jól néz ki zömmmel fizetős vagy demo, ami
ingyenes meg elég fapados:-/
Zimbra Collaboration Suite (http://www.zimbra.com/), mondjuk ez nem
_csak_ webmail

tm
Gabor HALASZ
2006-11-08 11:34:39 UTC
Sziasztok!
Melyik webmailt szoktátok használni?
Nézelődtem de amelyik jól néz ki zömmmel fizetős vagy demo, ami ingyenes
meg elég fapados:-/
egroupware-ban levo felamimail.
--
Gabor HALASZ <***@freemail.hu>