[lk] Debian felbontás állítás
Alaksza Balázs
2014-07-13 08:58:04 UTC
Sziasztok!

Up-to-date debian 7-et használok AMD A10-es APU-val és olyan problémám
van(mióta a rendszer fel lett telepítve), hogy induláskor ha a monitor
van rádugva szépen működik minden, megvan az optimális felbontás amit
anno telepítéskor megadtam, azonban ha KVM switchen keresztül van a
monitor rádugva akkor induláskor mindig valami olyan felbontásra áll a
rendszer amit a monitor nem támogat és out of range felirat fogad. Ha
induláskor monitort közvetlen rádugva indítom a gépet és csak miután a
rendszer betöltött dugom közbe a KVM-et akkor minden működik szuperül.
Gondolom a rendszer megpróbálja felismerni milyen monitor van rajta és
az alapján belőni a felbontást, hogy lehetne fixen megadni neki?
1920x1080-as felbontás az optimális számomra, Debian 6-al ugyanez a
konfig gond nélkül működött KVM-el együtt is(ugyanezzel a KVM-el).
Bármilyen ötletért nagyon hálás lennék.

Köszi, Alaksza Balázs
--
Alaksza Balázs

Kiss Gabor
2014-07-21 07:44:39 UTC
Post by Alaksza Balázs
[...]
Bizony meg kell komponálnod kézzel az xorg.conf file-t.

Alaksza Balázs
2014-07-22 17:10:59 UTC
Post by Kiss Gabor
Bizony meg kell komponálnod kézzel az xorg.conf file-t.
Itt a mostani xorg.conf-om, tudnál segiteni? Hiába gugliztam nemigazán
jutok előbbre.

http://pastebin.com/awNXKQYD

1920*1080-as felbontást szeretnék stabilan.

Köszi, Alaksza Balázs
--
Alaksza Balázs

Kosa Attila
2014-07-23 07:10:59 UTC
Post by Alaksza Balázs
Post by Kiss Gabor
[...]
Az EDID a kulcsszo. Valami ilyesmire lesz szukseged szerintem:

Option "UseEDID" "FALSE"
--
Udvozlettel
Zsiga
Kiss Gabor
2014-07-24 07:46:09 UTC
Post by Kosa Attila
Post by Alaksza Balázs
Post by Kiss Gabor
[...]
És explicite megadni a monitor képességeit a frekvenciatartományban.
(horizsync, vertrefresh)

És esetleg kellene modeline is.
http://www.arachnoid.com/modelines/