[lk] Chroot-kérdés
Kovács Géza
2018-01-15 08:15:02 UTC
Sziasztok!

Ha Chroot-ban szeretnék Debian-t konfigurálni, mit tegyek, hogy ne
panaszkodjon pl. dbus és egyéb hibaüzenetekre?
chroot-ban nem fut semmi azt tudom, de esetenként emiatt a rendszer
meg panaszkodik...
Azt tudom, hogy proc fájlrendszert fel kell csatolni.
Mit érdemes még tenni?

Üdv: G
linux-kezdo lista - linux-***@mlf.linux.rulez.org
http://mlf.linux.rulez.org/mailman/l
Hegedüs Ervin
2018-01-15 08:33:19 UTC
hello,
Post by Kovács Géza
[...]
szerintem a /dev mindenképp kell még, ill a /sys-t is
felcsatolhatod.

De IMHO jobban jársz egy LXC konténerrel.

a.

linux-kezdo lista - linux-***@mlf.linux.rulez.org
http
Kovács Géza