[lk] USB write protect
HTA
2018-03-13 17:24:59 UTC
Hali,

Már megőrülök a következő problémától:
Van egy 8GB-os pendrive-om, ami írásvédett!
A következőkkel próbálkoztam:
hdparm -r0 /dev/sdb
Látszólag megcsinálja, de mégis marad, vagyis nem tudok írni rá (sem
fdisk, sem a meglévő partícióra).
Kihúzom-visszadugom és még mindig írásvédett!
Mit tehetnék még?

Köszi,
HTA

---

Zana János
2018-03-13 20:01:18 UTC
Post by HTA
[...]
Ebbe futottam bele tavaly,megírtam a listára.           Eldobtam.
Üdv, János
linux-kezdo lista - linux-***@mlf.linux.rulez.org
http://mlf.linux.rulez.org/mailman/list
Norbert Vastagh
2018-03-14 07:43:10 UTC
Post by HTA
Van egy 8GB-os pendrive-om, ami írásvédett!
Hello!

Mivel - gondolom - nem lehet irasvedette tenni (kapcsolo) , ezert
ha megis azt gondolja magarol, hogy irasvedett, akkor tonkrement.

Jartam mar igy microSD kartyaval es pedrajvval is...

Udv: Vasti