[lk] Parancssoros tömörítőprogram-kérdés
Kovács Géza
2018-01-25 18:34:09 UTC
Sziasztok!

Milyen parancssoros tömörítőprogramot tudnék használni, ami a lehető
legtöbb tömörítési módot tudja alkalmazni, pl. LZMAT, LZMAT2, PPMD,
stb?
P7zip nem tudja ezeket elvileg...
Nem tudom, hogy 7zip-et lehet -e még valahogy használni parancssorban...
Fájlon szeretném tesztelni az algoritmusok hatékonyságát, ezért
kellene olyan program, mely lehető legtöbb ilyen tömörítési módot
ismeri.

Debian vagy Ubuntu lenne az operációs rendszer.

linux-kezdo lista - linux-***@mlf.linux.rulez.org
http://mlf.linux.rulez.org/mailman
Kiss Gabor
2018-01-25 21:00:09 UTC
Post by Kovács Géza
[...]
Már miért is kellene mindennek egyetlen programban lennie?
Mi a baj azzal, hogy esetleg ötféle programot használsz a teszt során?

kissg
linux-kezdo lista - linux-***@mlf.linux.rulez.org
http:
Kovács Géza

Kiss Gabor
2018-01-26 06:45:28 UTC
Post by Kovács Géza
Igen, végülis teljesen jó, ha nem egy programban van, az is.
Tudsz mondani párat, amelyek tudják a fent említett algoritmusokat?
Fejből? Nem.
De amint lesz egy kis időm, beírom a Google keresőbe, hogy
linux file compressor ppmd
Kérlek várj türelemmel!

kissg
--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?
http://mlf.linux
Kovács Géza
2018-01-26 09:23:46 UTC
Szia!

Nagyon köszönöm a választ.
Nem tudom, mekkora és milyen mértékű csalódást okozok, de úgy
döntöttem, hogy magam írom be a keresőbe amit írtál. :-)
LZMAT-ra és LZMAT2-re nem találok releváns találatokat, ezügyben
érdekelne, ha valaki tud valami parancssoros tömörítőprogramot.

Post by Kiss Gabor
Post by Kovács Géza
[...]
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?
A: Top-posting.
Q: What is the most annoying thing in e-mail?
Kovács Géza
2018-01-26 09:53:48 UTC
Sziasztok!

Nem gondoltam volna, hogy a Gmail top-posting lehetőséget ad, ha simán
válaszolok egy levélre, akkor ezentúl figyelek erre is - már ha erre
vonatkozott, hogy az aláírását kellene "magamévá tennem". :-)

linux-kezdo lista - linux-***@mlf.linux.rulez.org
Csibra Gergo
2018-01-26 13:09:24 UTC
Post by Kovács Géza
Nem gondoltam volna, hogy a Gmail top-posting lehetőséget ad, ha simán
válaszolok egy levélre, akkor ezentúl figyelek erre is - már ha erre
vonatkozott, hogy az aláírását kellene "magamévá tennem". :-)
15-e óta jó néhány választ írtál a listára, és csak most esett le,
hogy top-postolsz?
--
Best regards,
Csibra Gergo mailto:***@csibra.hu