[lk] Ubuntu Wi-fi kártya beállítás
Kovács Géza
2017-05-03 09:11:06 UTC
Sziasztok!

Ubuntu 16.04.1 alatt szeretném megoldani az alábbi problémát a
lentebbi Wi-fi kártyával.
Az alábbi Wi-fi kártyát hogyan lehetne rávenni arra, hogy csak és
kizárólag 802.11G hálózatokat lásson, illetve ilyen módban menjen?
TP-LINK TL-WN851N
Az összes hálózatot látja a környéken, kivéve az enyémet (2.4 GHz-n
működő, 802.11G-s router).
Minden modern eszköz probléma nélkül látja a router-t, szeretném, ha a
Wi-fi kártya is tudna csatlakozni.
Iwconfig segítségével nem sikerült a módot állítani, iwlist sem működött...
Lspci alábbiakat írta a kártyáról:
01:06.0 Network controller: Qualcomm Atheros AR9227 Wireless Network
Adapter (rev 01)
A betöltendő kernel-modult lehetne úgy paraméterezni, hogy csak
802.11G módban működjön a kártya?
Fix csatornabeállítása (5,6 stb) sem segítenek, a wi-fi kártya nem
hajlandó látni a router-t, ami egy méterre van tőle...

Le tudnátok írni részletesen: mit tehetnék?

Üdv, G
linux-kezdo lista - linux-***@mlf.linux.rulez.org
http://mlf.linux.rulez.org/mailm
Kovács Géza
2017-05-03 11:46:51 UTC
Szia!

Nagyon köszönöm a választ.

Próbáltam távolabb tenni a router-től, hiába.
A modulation-ra hibát ír, illetve amikor a commit parancsot is ki
szeretném adni (úgy tudom, ezzel változtatom meg a beállításokat),
közli hogy commit changes not supported. :-(
Modulation-ra meg hogy "operation not supported".
Magát a kernel modult nem lehetne paraméterezni hogy 802.11G módban
töltődjön be?

Remélem azért, hogy megoldódik, nagy csalódás nekem, hogy megvétel
előtt utánaolvastam részletesen, most meg csalódás ér.