[lk] Libre Office
dr. Zana János
2017-11-15 15:48:06 UTC
Kellemetlen meglepetés ért.

Laptopon Debian Jessie van. A képernyő képét ki tudtam adni projectorra.
Ettől elbíztam magam, és elindítottam a Libre Office Impresst.
Legnagyobb megdöbbenésemre az üres képernyő (a háttér) ott volt a
kivetítőn, de az Office képéből semmi sem látszott.  Hogy lehet ez?
Eddig úgy tudtam, hogy a laptop hardvere küldi ki a képet a VGA kimenetre.

Üdv mindenkinek.   János

linux-kezdo lista - linux-***@mlf.linux.rulez.org
http://mlf.linux.rulez.or
Attila Rajmund Nohl
2017-11-15 16:16:18 UTC
Post by dr. Zana János
[...]
Lehet, hogy úgy érzékelte a laptop, hogy két képernyő van, az egyikre
(a laptop sajátjára) tette a LibreOffice-t.
linux-kezdo lista - linux-***@mlf.linux.rulez.org
http://mlf.linux.r
Zana János
2017-11-15 20:15:08 UTC
[...]